Jump to content
DVDVR Message Board

The Heel Beatdowns Thread Revisited


Thomas Bugg
 Share

Recommended Posts

Didn't know if this should go in the Promo thread (because all the promos that are involved are pretty damn good) or in this thread. Either way, it's worth the watch.

 

 

Oh man FUCK YOU, I was gonna post this! :D

 

Good stuff though, really makes a lot of WWE's phony shit today look lame.

Link to comment
Share on other sites

Awesome Truth laying a beatdown on Zack Ryder:

 

 

And I'm sure none of us will shed tears over Hogan getting his ass handed to him by the Dungeon Of Doom. Take away Mongo's shitty commentary and you have gold like Heenan laughing his ass off, Hogan getting shaved and Kevin Sullivan dressed up like an old woman:

 

Link to comment
Share on other sites

A couple cross posts from squash matches. Smackdown had some quality beatdowns in the mid 2000s.

 

That chair shot... That ring post bump...

https://www.youtube.com/watch?v=SwzDeLbRe-A

 

JBL warming up for an I Quit match.

http://www.dailymotion.com/video/xejsz1_sd-19-05-05-jbl-vs-scotty-2-hotty_sport?search_algo=1

 

Edit: Oh man, I forgot how crazy this one was. Here's a beatdown that's as much psychological as it is physical. God damn Brock Lesnar rules.

https://www.youtube.com/watch?v=8Bvw6paHK3A

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A couple cross posts from squash matches. Smackdown had some quality beatdowns in the mid 2000s.

 

That chair shot... That ring post bump...

https://www.youtube.com/watch?v=SwzDeLbRe-A

 

JBL warming up for an I Quit match.

http://www.dailymotion.com/video/xejsz1_sd-19-05-05-jbl-vs-scotty-2-hotty_sport?search_algo=1

 

Edit: Oh man, I forgot how crazy this one was. Here's a beatdown that's as much psychological as it is physical. God damn Brock Lesnar rules.

https://www.youtube.com/watch?v=8Bvw6paHK3A

 

Those are some high quality asswhoopins. I really liked the JBL one, it really brought out the dickhead side of him.

Link to comment
Share on other sites

Well hell, you wanna talk about announcer heel beatdowns? The asswhoopins that JR has received have been both legendary and disgusting. I couldn't find the segment by itself, so here it is with a promo from Vengeance. Actually there are a few heel beatdowns in this video- check out Undertaker depositing RVD's carcass on the trashcan.

 

 

Here's Triple H attacking the Bikertaker backstage

 

 

And here's Batista's heel turn from Bragging Rights 2009. You can't help but feel bad for Rey Rey here.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...